За життя

Поставили мені в гаражі розетку. Тепер я заряджаю автівку щоночі та маю 100% батареї десь о 3-ій ранку. По спеці та з урахуванням того, що ми живемо на схилі пагорба висотою понад 100 м (автівка змушена перевалювати через нього щоразу при виїзді з дому), на повному заряді акумулятора вона проходить біля 30-32 км. Обіцяли 50-60, але це по рівнині. В нас пагорб все псує. Для середнього електромобіля споживання електрики становить від 15 до 20 kWt/h на 100 км, в нас же виходить біля 30, тобто майже вдвічі більше. Бензин не використовується взагалі (тільки один раз увімкнувся бензиновий двигун, коли за 1 км до дому сіла таки батарея). Погано в цьому те, що на чистому електромобілі споживання теж буди в півтора рази вище, ніж на рівнині. Але гадаю, що в Києві така ж ситуація - самі пагорби, якщо на правому березі жити.
Почав працювати над продовженням IT-енциклопедії, котре початково хотів включити прямо в енциклопедію, але з певних міркувань не зробив.

Робоча назва - "Основи програмування для дітей". Принципово не буде фокусу на якійсь конкретній мові програмування. Натомість будемо обговорювати основи - ту теорію, котра дозволить будь-яку мову програмування чи бібліотеку вивчати методом порівняння (з теорією).

Зміст

Вступ

Основні поняття цифрових комп’ютерів
  • Мови програмування
  • Коментарі
  • Команди та оператори
  • Цифри та числа
  • Текстові рядки
  • Збереження даних в пам’яті. Куча і стек. Статичне і динамічне виділення пам’яті
  • Змінні та вказівники
  • Типи даних
  • Використання змінних
  • Константи
  • Операції над даними
Виконання комп’ютерних програм
  • Що таке алгоритм
  • Функції (методи, процедури). Стек викликів. Рекурсія.
  • З чого складається програма. Модулі, бібліотеки, області імен.
  • Цикли
  • Умовне виконання
  • Зворотні функції (callbacks)
  • Виключні ситуації
  • Паралельне і асинхронне виконання
Складені типи даних
  • Структури
  • Масиви
  • Набори (sets)
  • Словники (dictionaries)
  • Стек (ага, знову)
  • Переліки
  • Черги
  • Об’єкти
Об’єктне та об’єктно-орієнтоване програмування
  • Складові частини (члени) об’єкту
  • Видимість членів
далі буде
  • Архів

    «   Квітень 2024   »
    Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
    1 2 3 4 5 6 7
    8 9 10 11 12 13 14
    15 16 17 18 19 20 21
    22 23 24 25 26 27 28
    29 30