Робоча назва - "Основи програмування для дітей". Принципово не буде фокусу на якійсь конкретній мові програмування. Натомість будемо обговорювати основи - ту теорію, котра дозволить будь-яку мову програмування чи бібліотеку вивчати методом порівняння (з теорією).
Зміст
Вступ
Основні поняття цифрових комп’ютерів
- Мови програмування
- Коментарі
- Команди та оператори
- Цифри та числа
- Текстові рядки
- Збереження даних в пам’яті. Куча і стек. Статичне і динамічне виділення пам’яті
- Змінні та вказівники
- Типи даних
- Використання змінних
- Константи
- Операції над даними
- Що таке алгоритм
- Функції (методи, процедури). Стек викликів. Рекурсія.
- З чого складається програма. Модулі, бібліотеки, області імен.
- Цикли
- Умовне виконання
- Зворотні функції (callbacks)
- Виключні ситуації
- Паралельне і асинхронне виконання
- Структури
- Масиви
- Набори (sets)
- Словники (dictionaries)
- Стек (ага, знову)
- Переліки
- Черги
- Об’єкти
- Складові частини (члени) об’єкту
- Видимість членів