За життя
17.03.2014
09:06
Сніг з вікна квартири сприймається зовсім по-іншому, аніж сніг з вікна будинку. Набагато легше. По-перше, непотрібно чистити доріжки тощо. По-друге, в квартирі пейзаж за вікном не цікавить абсолютно.
08.03.2014
13:26
Купив собі монітор, щоб не працювати за 12". Виявилося, що в магазинах зараз стоять тільки FullHD, тобто 1920*1080. Вкрали багато місця по вертикалі заради незрозумілого формату, котрим все одно мало хто користується (і якщо навіть користуються, то на 1920*1200 отримати його теж нескладно).
Так от, мені випадково вдалося отримати з вітрини Dell 2412 лише за 209 євро! Це IPS монітор з LED підсвіткою, і зображення мені подобається більше, ніж в "професійному" 27" NEC'у, корий стоїть в Києві.
Так от, мені випадково вдалося отримати з вітрини Dell 2412 лише за 209 євро! Це IPS монітор з LED підсвіткою, і зображення мені подобається більше, ніж в "професійному" 27" NEC'у, корий стоїть в Києві.
22.02.2014
09:11
20.02.2014
21:22
Лист з заголовком "I wish you the best with this" і прикріпленням на 57Кб, в котрому вірус. Диви, які пустуни...
19.02.2014
10:14
Концепція тут
Поки троє поросят вмовляли вовка вийти з хатинки, той доїв бабусю і розмірковував над тим, як натягатиме Червону Шапочку.
Поки троє поросят вмовляли вовка вийти з хатинки, той доїв бабусю і розмірковував над тим, як натягатиме Червону Шапочку.
16.02.2014
16:02
Електронна пошта - як секс, має сенс тільки коли вас двоє. Це взаємодія двох (або більше - особливо цим відзначаються мешканці південно-східної Азії) людей.
Але останнім часом деякі компанії вважають, що електронна пошта належить їм, а адресат має підлаштовуватись під їхні потреби. Відправляєш такій компанії листа, а у відповідь "зайдіть от сюди, введіть поштову адресу, вам прийде посилання (знову поштою), його слід відкрити і тоді прочитаєте листа". А щоб відповісти, взагалі потрібно інсталювати якусь програму.
Тобто йдеться про повне нехтування як інтересами співрозмовника, так і здорового глузду.
Але останнім часом деякі компанії вважають, що електронна пошта належить їм, а адресат має підлаштовуватись під їхні потреби. Відправляєш такій компанії листа, а у відповідь "зайдіть от сюди, введіть поштову адресу, вам прийде посилання (знову поштою), його слід відкрити і тоді прочитаєте листа". А щоб відповісти, взагалі потрібно інсталювати якусь програму.
Тобто йдеться про повне нехтування як інтересами співрозмовника, так і здорового глузду.
15.02.2014
12:05
Вчора в Києві в палаці Україна виступала Сара Брайтман (хто не знає, гугль в поміч).
Коштували квитки від ~80 до ~800 доларів за штуку. Дешеві - лише балкон, партер від $300. Оскільки я не дуже люблю живі виступи, то дорогі брати не хотілося, але на балконі вибирав, як мені здавалося, вдале місце.
Сам концерт пройшов так, як має проходити ідеальний концерт - співачка викладалася на повну протягом двох годин, косяків і накладок (крім затримки початку на годину) не спостерігалося.
Але "концертний зал" - це відстій радянських часів.
По-перше, крісла. Вони незручні (може в партері і краще, але я в Україні останній раз був років 20, а з тих часів робили ремонти) - підлокітники вузенькі, відстань між рядами така, що при моєму зрості 1.82 ноги не поміщаються (без жартів).
По-друге, весь звук йде з двох колонок, встановлених по боках від сцени. Тобто ні тобі surround'а, ні нормального стерео. Ми сиділи трохи збоку, напроти одної з колонок, і відповідно, звук був переважно моно.
По-третє, навіть з прокатним біноклем роздивитися Сару Брайтман "живцем" було важкувато - дуже далеко. В нормальних концертних залах, і навіть у відстійному (з інших причин) Палаці Спорту ставлять великі екрани для тих, хто далеко сидить або погано бачить. А тут же шоу з кількома костюмами - і навіщо ті костюми, якщо роздивитися їх можна було виключно з перших рядів партеру? Та й взагалі, якщо не видно співака, то вважай що ти не на концерті, а слухаєш запис.
Зважаючи на недоліки залу і особливості концерту (оскільки це концерт фактично оперної співачки, то є певні вимоги до звуку) ми були дещо розчаровані. Але, повторюсь, це проблема суто залу, а не концерту.
Коштували квитки від ~80 до ~800 доларів за штуку. Дешеві - лише балкон, партер від $300. Оскільки я не дуже люблю живі виступи, то дорогі брати не хотілося, але на балконі вибирав, як мені здавалося, вдале місце.
Сам концерт пройшов так, як має проходити ідеальний концерт - співачка викладалася на повну протягом двох годин, косяків і накладок (крім затримки початку на годину) не спостерігалося.
Але "концертний зал" - це відстій радянських часів.
По-перше, крісла. Вони незручні (може в партері і краще, але я в Україні останній раз був років 20, а з тих часів робили ремонти) - підлокітники вузенькі, відстань між рядами така, що при моєму зрості 1.82 ноги не поміщаються (без жартів).
По-друге, весь звук йде з двох колонок, встановлених по боках від сцени. Тобто ні тобі surround'а, ні нормального стерео. Ми сиділи трохи збоку, напроти одної з колонок, і відповідно, звук був переважно моно.
По-третє, навіть з прокатним біноклем роздивитися Сару Брайтман "живцем" було важкувато - дуже далеко. В нормальних концертних залах, і навіть у відстійному (з інших причин) Палаці Спорту ставлять великі екрани для тих, хто далеко сидить або погано бачить. А тут же шоу з кількома костюмами - і навіщо ті костюми, якщо роздивитися їх можна було виключно з перших рядів партеру? Та й взагалі, якщо не видно співака, то вважай що ти не на концерті, а слухаєш запис.
Зважаючи на недоліки залу і особливості концерту (оскільки це концерт фактично оперної співачки, то є певні вимоги до звуку) ми були дещо розчаровані. Але, повторюсь, це проблема суто залу, а не концерту.
15.02.2014
09:16
Тільки що зняв з дрібної собаки кліща. Попереднього знімав 30 грудня. Будьте уважні, сходячи з асфальту.
30.01.2014
10:48
23.01.2014
20:01
Виявляється, рік тому, 20 січня, ми зі старшими дітьми закермували в музей мистецтва на Грушевського, з чого почалося наше з дітьми ходіння по музеях. А рівно за рік Грушевського перетворилося на поле бою.